Duyuru
Sitemiz Yeni Açılmış Olup Eksiklerimizi Düzeltiyoruz. Pek Yakında Karşınızda olacağız.
7 Aralık 2016 Çarşamba

AddmeFast İle Takipçi Arttırma

20:10
 Addmefast.com u kullanmak çok basit kullanamayanlar için görüntülü anlatım kayıtın içindedir.
Eğer anlamadıysanız videolu anlatım için buraya tıklayınız. Aşağıda Gördüğünüz resimde Try For Free' ye tıklıyorsunuz
Sonrasında kayıt olup şifrenizi girip doğru security check'i giriyoruz
Ardından e-mail'imize gelen maili aktivasyon linkine tıklayınca önümüze aşağıdaki sayfa geliyor
Devamında nasıl puan kazanacağınıza karar veriyorsunuz ben fake bir facebook hesabı açıp facebook likes yapıcağım.. O yüzden fake bir facebook hesabı açıp açık bir şekilde altta tutun ve facebook likes'a tıklayın. Sonrasında Like Seçeneğine Tıkladığınızda Soldaki ekran gelecek oradan beğen butonununa tıkladıktan sonra pencereyi kapatın karşıdaki kişi size kaç puan veriyorsa o puan size gelecek buradaki sayfa 4 puan verdi.
Puanlarıunızı topladıktan sonra veya önce hiç farketmez sizde bir facebook sayfası veya twitter takipçi arttıma veya retweet hiç farketmez birini açın Add Site/Page bölümüne tıklıyoruz aşağıdaki ekran karşımıza geliyor Buradan istediğimiz modu seçiyoruz ben twitter followersı seçtim altına username'nizi yazıyorsunuz twitter username yani @ ten sonra gelen bölümü oraya yazacaksınız. CPC yazan yer ise sizin karşıdaki insanlara vericeğiniz puan siz onlara puan verip kendinizi takip ettirceksiniz onlarda sizden aldıkları puanlarla kendilerinkini sizde onlardan puan kazancaksınız herşey karşılıklı Ben 5 seçiyorum max 10 min 2 yapabiliyorsunuz puan vermeyi.
Sonrasında insanlar sizi puanınız bitene kadar sizi takip ediyor veya retweetliyor yalnız retweetleme yaparken username'nizi yazmıyorsunuz Kare içine alınmış bölüme onun bir altındaki fotodaki gibi tweetinizin detaylarına girip onun url'sini oraya kopyalıyorsunuz

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster